28 Aralık 2005 Çarşamba

rudolph had a very shiny nose

bir süre aradan sonra döndüm canım günlük3 hafta evde kalan cücelerimden diğeride su çiçeği çıkarttı 3 haftanın sonunda ,hayır neden daha önce çıkartmadı onu anlayabilmiş değilim,işkence olsun yani,anneni sevindir kampanyası; şu anda herkes okulunda işinde, tabi bir hafta sonra yine tatil var... aman napıym ya kaderimse çekerim öff,
şimdi olanları toparlayıp anlatayım sana canım günlük,kızlarla tekrar toplandık,yeşil erikcim canım benim amerikadan geldi bizde onun şerefine acil bir toplantı ayarladık ,ne diyebilirimki,aynı hisler sıcak insanlar, pozitif ortam, harika yemekler , moral dopingi tam ,inanamıyorum internetin gücüne hala dünyada ne kadar tatlı insan varsa bir şekilde buluşturuyor bizi,saçlarımı kestirdim bu arada dünya güzeli oldum....
dün cüceleri okuldan aldıktan sonra beraber alışveriş merkezine gittik ,benim kızlarımdan birisi çatlak karar verdim dün ,böyle yılbaşı için kırmızı çamaşır olayına girmiş herkes ,bir baktım elinde kırmızı transparan tüylü ponponları olan bir bodyle koşuyor bana doğru ,bir yandanda bağırıyor avaz avaz anne bunu sana alalım,yok annecim falan diyorum ben,herkes bize bakıyor lan,demesinmi çok yemeseydin alırdın kendine bir tane bundan,ay duyan bir bodye bakıyor bir bana,rezil oldum,cücelerden birinin adını dodo koymuştuk çok eskiden bunun adınıda hodo olarak değiştirdik dodoyla hodo oldular hodo kızım benim....(bu ismi bulan namestedir)
evde yılbaşı hazırlıkları tam gaz sürüyor bu arada resim koyacaktım koyacam inşallah,şimdi gideyim iş güç yapayım ,hatta ütü yapayım bir erkeğin en önem vermesi gereken eşyalarından olan donları ütüleyim......öperim canım günlük

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder