16 Aralık 2007 Pazar

İnat

Bir kahvede oturmus inatçilik üzerine konusuyorlarmis Biri 'ben çok
inatçiyimdir demis 'Dün gece geç saatte eve geldim. kapiyi çaldim
Karim
'Kim o?' diye seslendi. O saatte benden baska birinin bizim kapiyi
çalmasina imkan olmadigini ve bunu karimin da bildigini düsünerek hiç
cevap vermeden kapiyi yine çaldim. O yine 'Kim o?' diye sordu. Ben
yine
cevap vermeden kapiyi çalmaya o da 'Kim o?' diye sormaya devam etti.
Böylelikle sabah? ettik.Ya iste ben böyle inatçiyim.>
Baska biri 'Senin inadin da inat miymis diye lafa baslayip devam
etmis 'Ben dün disim agridigi için bizim disçiye gittim. Adam 'Hangi
disin agriyor?'
diye sordu. Ben de 'Disçi sensin bul bakalim' dedim. O'da teker teker
bütün dislerimi çekti ama aslinda hangi disimin agrdigini söylemedim'
Üçüncü adam 'Sizinkilere inat denmez, bir de beni dinleyin'demis
Evlendim.
gece karim 'Ne olur bu gece bana dokunma!' dedi. Ben de kizdim ve
inat ettim tam 18 senedir karima el sürmedim' diye devam etmis.

Kahvede oturanlardan biri 'Peki kardesim, senin koca, koca üç
çocugun var. Sen karina hiç el sürmedi isen bunlar nerden geldi?' diye
sormus adam da
'Ben de merak ediyorum ama inat diil mi hayatta sormam demis.
ulku.yilmaz@

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder