30 Ağustos 2008 Cumartesi

Ayı Osman (Osman Tatilden DÖNDÜ !)


Editör : En Sonunda Döndü ! Ayı Osman Yine Sizler İle ! ..

Osman : Heaa Döndüh İşte En Sonundha Ağalar ! Şincik Espriler Geleyur.. !


1) Dün gece seni rüyamda gördüm Ama görmemezlikten geldim..Zuhaha

2) KÖSTEbekler ama ben beklemem.Puahahaha !

3) Miyoplar neye inanmazlar? Cevap: İlk bakışta aşka...Hahahahah

4) 4. Murat Neden Dldü? Cevap: İlk üçe giremediğinden muahaaa

5) McDonalds ürünlerine menemeni de eklrse ürünün adı ne olur? C:McManaman

6) Ton balıklı salata, eee bunu o zaman kimse alıp kaldıramaz.

7) Abi bu bina toptan satılık mı? Cevap: Yok travestiden kiralık


8) Soru: Biz mutfağa niçin gideriz? Cevap: Mutfak bize gelmediği için.HUHEUHE


9) Ölsemde gam yemem çünkü oruçluyum :))


10) Eskiden geyiktim, ik'im düştü, gay kaldım! PUHAHAHAHA !!!!


Ejditöğrk Sölemeden Ben Olayha Müdalehe Ettim !

Yeter Olum Tatilden Geldih Hemen Siteyhe Cağırdyuz Manyahmısıız Nesiiz !

Bu Ğünlük Bu Kadar !..
Sevgilerimle AYI OSMAN ! (Resimdeki Şahıscan)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder