12 Haziran 2009 Cuma

Çuvallama Die Buna Denir... ! :)

Kadin: Ben olursem ne yaparsin? Tekrar evlenir misin?
Adam : Hayir. Kesinlikle hayir
Kadin: Neden?? Evli olmak hosuna gitmiyor mu!!??
Adam: oyle demek istemedim. Tabi ki gidiyor.
Kadin: O zaman neden tekrar evlenmezsin ki??
Adam : Tamam. Tamam. Evlenirim.
Kadin: (yuzunde uzgun kirgin bir ifadeyle) Evlenirsin..
Adam : (ne diyecegini bilemez ve azicik kizgin bir ic ceker)
Kadin: Onunla bizim yatagimizda mi yatarsin?
Adam : Baska nerde yatilabilir ki??
Kadin: Benim resimlerimi kaldirip yerlerine onun resimlerini koyarmisin??
Adam : Sanirim bu yapilacak en uygun sey olur.
Kadin: O zaman onun benim ayakkabi koleksiyonumdan Ayakkabilar giymesinede
izin verirsin....??
Adam : Hayir onun ayaklari 37 numara...
Kadin:......................????
Adam : Haas....s................!!!



----


Adam ve karısı sabah sabah çok kötü kavga etmişler... Adam kapıyı çarptığı gibi gitmiş, kadın da hiç oralı olmamış. Derken kadın evde iş yaparken birden kapı çalmış. Kadın kapıyı bir açmış, karşısında çiçekçi dükkanından gelen bir çocuk ve kucağında da 12 düzine kırmızı gül. Kadın seviniceği yerde "Offf şimdi yandım!.." demiş.
Çiçekçi çocuk sormuş :
- Ne oldu bayan? Gülleri sevmez misiniz?
Kadın :
- Çok severim, demiş. Ama siz bu kadar çiçek ne anlama geliyor bilmiyosunuz!
Çocuk :
- Hayır bilmiyorum ne demek?
Kadın :
- Bu demektir ki önümüzdeki iki haftayı sırtüstü yatmış bacaklarım havaya dikilmiş vaziyette geçiriceğim.
Çocuk şaşırmış : - Niye ki? Evde vazo yok mu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder