11 Haziran 2009 Perşembe

Emekli Postacı

Emekli olacak postaci son is gününde, gene her zamanki sıra ile evlerin kapısını çalıyor postaları bırakıyor ve vedalaşıyor..
Birinci evdekiler bir olta takimi hediye ediyorlar ve emekliliginin tadini çıkarmasını diliyorlar.
ikinci evdekiler bir kamp çadırı hediye ediyorlar ve aynı dilekleri söylüyorlar..
Üçüncü evin kapisini sarisin bir kadın açıyor, postacıyı içeri buyur ediyor, üst kata yatak odasina çıkarıyor, bir güzel sevisiyorlar, sonra asagi mutfağa iniyorlar kadin postaciya muhtesem bir kahvaltı hazırlıyor, kahvaltsını da eden postacı giderken sarışın postacının eline 1 dolar  tutuşturuyor..
Postacı şaşkın bir vaziyette, 'hanımefendi, uzun zamandır bu kadar güzel bir sex yaşamamıştım, çok tesekkür ederim, kahvalti da muhteşemdi, ellerinize saglik.. hepsini anladim da bu 1 dolar neyin nesi?' diyor..
Sarışının cevabı; 'dün gece kocamla otururken bugün sizin son gününüz oldugunu, emekli olacaginızı söyledim ve ne yapsak ne hediye etsek dedim; kocam da,  1 dolar ver siktir gitsin dedi.... Ama kahvaltı benim fikrimdi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder