18 Haziran 2009 Perşembe

Türkiyeden Holywod esintileri

Türk uyarlaması harika olmuş ;)
Holywood'un yüzlerce kez işlediği;
'uçakta pilotlar ölür ya da bayılır, yolculardan biri merkezden telsiz talimatıyla uçağı indirir'
klişesinin uyarlanmış hali. ABD de olur da Türkiye'de olmaz mı ? yurdum insanı el atmış mevzuuya.


- aloo, aloo, abi ben kamil koc istanbul-ankara otobüsünden arıyorum. kaptan molada içkiyi fazla kaçırdı herhalde, uyuyor şimdi.

- evlat sakin ol, muavin orda mı?


- hayır, otobüste değil, tanrım ona ne olduğu konusunda hiçbir fikrim yok!


- tamam evlat, hiç korkma, sizi kurtaracağız. şimdi şoförü yavaşça koltuktan yana çek, sen oturacaksın onun yerine.


- ama onu yana çekersem düşer, kendinde değil!


- düşsün pezevenk! oraya senin oturman lazım.


- tamam, oturdum. şimdi ne yapmalıyım?


- direksiyonu tut, ne çok sıkı ne çok gevşek.


- tuttum. çok eğlenceli görünüyor ehu


- evlat, ciddi ol, 40 yolcunun hayatı senin elinde. şimdi; önündeki panelde


bir çok gösterge var değil mi? tam ortadaki büyük olana bak, ne yazıyor


orda?


- bismillahirrahmanirrahim.


- hayır göstergenin üstündeki yazıya değil göstergeye bak! Hız göstergesine bak, kaçla gittiğinizi görebiliyor musun?


- sıfır.


- nasıl sıfır? dikkatli bak.


- sıfır, gerçekten sıfır. ölecek miyiz?


- otobüs duruyor mu gidiyor mu bunu söyle bana seni kuş beyinli!


- duruyooor


- kalk sit tir git eşşoğlueşşek! bize de panik yaptırdın. Şoför uyanınca devam edersiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder