22 Ağustos 2009 Cumartesi

Alkışsız Yaşanır Mı?

Erkek , 36 , ABD

İlkokul 3'e giden oğlum ve Mısırlı arkadaşıyla sohbetteyiz. Bir ara, okulu sevmediklerini ve artık
gitmek istemediklerini söylüyorlar. Ben de burada şanslı olduklarını Türkiye' de okula gitmeyenleri
hapse, Mısır'da ise timsahlara attıklarını söylüyorum. Oğlum arkadaşına dönüp, "Türkiye'ye gidelim
adamım." diyor. "Hapis timsahlardan iyidir."


Erkek , 43 , İzmir

Radara yakalandığımı fark ettim; ceza kesecekleri yere varmadan geri döndüm. Mesafeyi 200 kilometre
uzatarak gitmem gereken yere başka bir yoldan vardım. Cezayı plakaya yazacaklarını düşündüm mü?
Hayır! Salak mıyım? Hayır! Hayır diyoruummm!


Kadın , 27 , İstanbul

Geçenlerde aileme "Seminer var." diyerek izin aldım ve sevgilimde kaldım. Ertesi gün de eve döndüm
ve içimden "Güzel plan, sık sık uygulanabilir." dedim, ta ki "Yaprak Dökümü"nün Leyla'sı da benim
taktiği uygulayana kadar. Şimdi babam tutturdu "İşyerine geleceğim, nereye gittiniz soracağım!"
diye. Ah Leyla, yaktın beni.


Kadın , 30 , İzmir

Dört yaşındaki oğluma çorbasını içirdikten sonra bir tabak da ben içiyorum. Arkasından ikinci tabağa
tam başlayacakken oğluşumun o güzel yorumuyla yemeğim sonlanıyor. ''Anne, yeme, fil gibi olacaksın,
şişmanlıycaksın, babam cici anne alacak bak sonra...''


Kadın , 32 , İstanbul

Kocamla internet başında şu andaki arabamın yerine almayı planladığım markanın modellerine
bakıyoruz. Kocam başlıyor, "Şu highline, şu comfortline, şu trendline..." şeklinde uzadıkça uzuyor
konuşma, özelliklerini sayıyor bir yandan da. Ben de gözlerimi ve kulaklarımı dört açmış vaziyette,
heyecanla ve merakla dinliyorum. Sonunda dayanamıyor soruyorum, şu andaki arabamı kastederek;
"Benimkinin sınıfı ne?", kocam otomobil sektöründe çığır açacak sınıfı açıklıyor; "Seninki
hadiline."


Kadın , 33 , Antalya

Şehrimizde bulunan büyük alışveriş merkezindeki, bahçe eşyaları kısmındaki hamağa kurulan kim?
Etrafta kimse yok diye biraz da keyif yapan kim? Hamaktan inmeye çalışan ama hamağın ters dönmesiyle
2 takla, 3 parende atıp tüm yeri silip kalkan kim? Tamam bildiniz, o benim. Peki; bu hallerimi cep
telefonuna çekip, Akıllı TV'ye yollayan sivri zeka kim? Durun ben söyleyeyim. O görüntüler
televizyonda yayınlanırsa önüne eski sıfatını da alacak olan sevgili kocam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder