23 Şubat 2006 Perşembe

geldi bahar ayları gevşer gönül yayları

hava,bahar gelmiş taklidi yapıyorya,zavallı papatyalar açtı bizim sokakta,arka bahçedeki şeftali ağaçları bile hareketlenmiş sabah görünce inanamadım,bahar çok güzel bir şey sevgili günlük birde beni çarpmasa nasıl iyi olacak bir bilsen,cemre düştü ya pazartesi bende bir baş ağrısı neyse onu geçtim hava değişince benim ruh halimde oynamaya başlıyor,iyimiyim kötümüyüm bir anlasam yok olmaz bir türlü anlaşılmıyor ne halt ettiğim ,bir bakıyorum çok mutluyum bir bakıyorum yatıp uyusam bütün gün uyuycam,antidepresan bile az geliyor hissediyorum baharda,ben direniyorum o beynimi zıngırdadıyor ben direniyorum o...
neyse yani bahar gelmiş taklidi yapan hava beni böyle yapıyor ,gerçekten bahar gelince bunalıma giriyorum ben manasızca,hava güzel çiçek böcek coşmuş çık dolaş dimi ,yok anacım ben eve kapıyorum kendimi ,nasıl bir endişe durumu anlatamam,herşey uyanıyor değişiyorya benim hormonlarda değişiyor ama bünyenin değişmeye tahammülü yok ,noluyo lan ne değişiyo lan hemen endişe duyayım değişim var endişe duymam lazım diye atağa kalkıyor manyak bünye,neyse canım benim ben bu yazıyı neden yazdım,yazdım çünkü bu kadar bilincinde olunan bir şey utanır da yine yapmaz aynı adiliği diye düşünüyorum,yani bu kadar terbiyesizlik olmaz artık, ahanda farkındayım olanın bitenin mesaj veriyorum bünyeye ,endişeye mahal yok alt tarafı bahar geliyor ,sonra yaz gelicek denize falan giricez hava geç kararıcak heryer yaz kokacak ,ohh sıcak sıcak valla bak ,endişelenme bu sene canım bünye,hadi göreyim seni...
dahada atak verirsen bak diyim sana dayarım sakinleştiriciyi , delikanlı ol lan iki dakka , cık cık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder