6 Şubat 2006 Pazartesi

gözünü seveyim ege insanının

yine geldim ben,bişi anlatıcam,bu gün benim babamın doğumgünü,zaten bizde doğumgünleri ya ocak şubatta,yada mayıs haziranda,dolayısıyla hayatımdaki bütün insanlar hemen hemen ,ya kova burcu ya ikizler,neyse benim diyeceğim bu değildi zaten,babamın doğumgünü ya ona süprüz yapalım istedik hani pasta falan yollıyalım bişi yapalım ,babam egede yaşıyor izmirin bir ilçesinde,hadi söyliyim de yeri belli olsun ödemişte,yanlız yaşıyor orada ,ve bu doğumgünü 60. yaşını bitiriyor en son yazın görmüştüm babamı,teomanın şarkısını söylüyordu ;
bugün benim doğumgünüm
hem sarhoşum hem yastayım
bir bar taburesi üstünde
babamın öldüğü yaştayım
çünkü dedem 60 yaşında ölmüş babamsa 10 aylıkmış o zaman hiç tanımamış babasını,ama allaha şükür baba yerine taş gibi 2 abisi varmış ki allah rahmet eylesin ikisinide dünya tatlısı amcalar oldular banada,neyse aldım başımı gidiyorum anlatıcağım şeyi atlıyorum sürekli,işte biz dedikki bu adam orda yanlız, 60 yaşla ilgilide fobisi var,biz buna bişi yapalım,netden aradık ödemişten pastane bulduk ama tabi sadece telefonu var,açtım ben telefonu dedimki,ben istanbuldan arıyorum,babam orada yaşıyor,bugün doğumgünü pasta yollamak istiyorum ama size nasıl ödeme yapabilirim kredi kartıyla olabilirmi mesela? adamcağız dediki yok bizde o sistem yok, peki dedim banka havalesi yapsam ben size, adamcağız dediki yok ben hiç bir bankayla çalışmıyorum ,ben tam teşekkür edip kapatacakken adam ne dedi biliyormusunuz , siz adresi verin ben pastayı yollarım buraya gelince siz bana ödersiniz,ben şok oldum olmazdı olurdu derken adam pastayı bu şartlarla babama gönderdi bir güzelde süslemiş yazıda yazmış,babam telefonda ağladı ağlıycak ,beni çok mutlu ettiniz diyor..
arkadaşlar bu pastaneci gibi adamlar bizim dünyamızda yaşıyorlar,alaha bin şükürki hakkaten varlar,nediyimki ben böyle insanlara ,ama tabi biraz payda çıkartmam lazım ..e adam egeli tabii.. gözünü seveyim ege insanının...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder