8 Ekim 2007 Pazartesi

Aldatma hakkında itiraflar.

Ünlü diş hekimi Sam ve karısı Becky, 50. Evlilik yıl dönümlerini
kutluyorlardı.
Sam birden soruverdi:"Sevgilim, bu 50 yıl içinde beni hiç aldattın mı?"
Becky : "O nereden çıktı?" diye sinirlendi. "Cevabı öğrenmek istemezsin
herhalde?"
Sam: "İsterim, lütfen anlat"
Becky: "Madem öyle, 3 kez aldattım seni"
Sam:"3 kez öyle mi? Kimlerdi bunlar?"
"İlki" diye anlatmaya başladı Becky: "Hani sen 30 yaşındaydın ve kendi diş
kliniğini kurmak istiyordun da hiçbir banka sana kredi açmıyordu. Sonra
bir banka müdürü eve geldi hiçbir şey sormadan tüm kağıtları imzaladı ve sen en modern aletlerle kliniği açmıştın"
Sam :"Ooooo Becky. Benim için kendini feda ettin haa. Benim sevgili karım
Ya ikincisi?"
"Hani 50 yaşında kalp krizi geçirmiştin ya, kritik bir by pass ameliyatı
olman gerekiyordu, hiç bir doktor o cesareti gösteremiyordu. Her an
ölebilirdin. Dr. Bakey onca yoldan kalktı geldi ve senin ameliyatını
yaptı. Sen hayata döndün"
Sam: "Ah benim sevgili karım. Hayatımı kurtarmak için kendini bir kez daha
feda ettin öyle mi? Hiç kimsenin böyle bir karısı yok.
Peki 3. aldatışın?"
Becky: "Hatırlıyor musun kocacım, yıllar önce Diş Hekimleri Odası Başkanı
olmak istemiştin de “247 OYUN EKSIKTİ”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder