8 Ekim 2007 Pazartesi

Maslakta bir bankacı

Yatarim ben ofiste !!!

çalış allah çalış saat gecenin onu olmuş
patron saat dokuza mesai koymuş
hem zaten bulamam bu saatte dolmuş
ne gidicem lan eve yatarim ben ofiste

leventte deli gibi trafik
zaten evdede sular kesik
yarın sabah erkenden işbaşı
ne gidecem lan eve yatarım ben ofiste

saat olmus neredeyse yirmibir
ısıklar bile sonmus ofiste bir bir
eve gidisim en az onbir
ne gidicem lan eve yatarım ben ofiste

ofis bir mekandır, bilene bir güzel ev
gece ne cin olur, ne cüce ne bir dev
açarım tüm ışıkları, sanki kuşum kümeste
ne gidecem lan eve yatarım ben ofiste

fazla mesai falan yok bizim şirkette
lakin beleşe akşam yemeği verilmekte
toplantı odasında da plazma tv mis gibi
ne gidecem lan eve yatarım ben ofiste

müdürün odasında deriden bi kanepe
gerçi biraz dar ama ederim artık idare
kahve makinası da olacaktı bi yerde
ne gidecem lan eve yatarım ben ofiste

ne güzel otobüsümüzdün sen 29t
güzergahının uzunluğu 62 kilometre
oksijensiz solunumu öğrendim senin içinde
ne gidicem lan eve yatarım ben ofiste

Şiirin kaynağını bilmiyorum. Kaynağın sahibi bize bilgi verirse linkini verebilir veya arzu ederse bu yazıyı silebiliriz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder