13 Haziran 2009 Cumartesi

Turkish MATRIX :)

tank bana en yakin çikisi bul:
-en yakini arabayla 30dk uzakta, sana gelmez abi
-iyi bari birseyler atistirayim; tank bana en yakin kebapçiyi bul
-abi sende b.kunu çikardin
-tamam telefon numarasini ver yeter

- tank bana en yakin çikisi bul
- sayin abim, ikinci köprüye girmisin sen. yok artik bi çikis senin
için.
- desene tutulucaz iki saat bu trafikte. eee tank anlat bakalim...

- tank beni ara kontürüm bitiyor

-tank bana en yakin çikisi bul
-neo " cum çok sanssizsin ben Cezayir depreminden dolayi Telekomda
problem varmis baglanamiyorum biraz beklicen...
-Bana telekomun adresini ver....

- Tank bana en yakin çikisi bul.!
- Ne tank i kardesim.! yannis numara, yannis numaraaa... ( çtonk )
- Hiii.... hasss...

Aloo tank
-efendim abi...
-ben bu aksam geç gelicem merak etmeyin diye aradim...


-Aloo tank.. en yakin çikis nerde?
-bilmiyom nerde? hihihii


- Tank bana en yakin çikisi bul
- Olm hala ögrenemedim mi yesil otobüslerde cep telefonu ile konusmak
yasak. Kapat inince ararsin
- ..hay senin otobüsüne


- tank bana en yakin çikisi bul!
- hocam en yakin cikis iki sokak otede ama sen husrev gerede"den
git orada bir tekel bayii var, oradan iki kisa camel da alirsan cok
sevinirim abi..
- senin bulacagin çikisin taa ....
- aman abi uzatma iste.. soket olsa ben girer alirim biliyorsun..
- o zaman bana acilen para üstünü bütün almak icin fazladan para verme
programini yükle..
- sendedir abi


- tank bana en yakin çikisi bul
- burasi SAMI YEN burdan çikis yok ekieki )))


- tank bana en yakin çikisi bul!
- yok ya trinity"i alan sen, kahraman olan sen, sonra basin sikistimi
tank gel beni kurtar
- haydaa sirasi mi kardesim simdi bak morpheus"u veriyorum...
- alo tank bozuntusu kafayi yiyeceksin bak
- aman abi özür dilerim


- tank bana en yakin çikisi bul!
- hocam en yakin besiktas hakan pastanesi var ama barbaros"ta
sampiyonluk kutlamalari var trafige kapali oradan gidemezsin
- çabuk tank!
- dur dur ihlamur"dan gidersen ulasabilirsin ama orayi da belediye
kaziyor.. baska yere bakiyorum dayan!
- hadi canim hadi güzelim!
- aha mecidiyekoy profilo hocam direk fulya sisli çikisindan git ama
bu saatte de köprü trafigi vardir orada..
- ne diyeyim bilmiyorum tank sana.. senin suçun da degil ki.. neyse
ben agent"i içime aliyorum hakkini helal et..
- abi son derece üzgünüm..


- tank bana en yakin çikisi bul
- git kendin bul kaldirma beni yerimden
- lan bana bak oraya gelir senin attigin mermileri tek el hareketiyle
durdururum
- ben de senin fisini çekerim
- ulan ulan...


-tank bana en yakin çikisi bul
-Taksim meydanina git orda mavi bina var......
-hey yakisikli nereye kosuyorsun böyle..
-Tank ben seni daha sonra ararim..


- Tank bana en yakin çikisi bul
- Parola?
- Ne parolasi ulan?
- Bilmiyon mu?
- Hayir?
- Morpheus dediki o i*** parolayi bilmiyorsa gelmesin
- Ulan bana söylemediki
- Banane abi git ona anlat derdini emir kuluyum ben

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder