13 Haziran 2009 Cumartesi

TÜRKLER UZAYDA

- Apollo 31 napiyosunuz orda bu duman da ne?
- Mangal yakıyoruz güzel kardeşim. Hapla olmaz ki bu beslenme işi. Bilememişsiniz siz.
- Karbonmonoksitten zehirlenme ihtimaliniz var, derhal söndürün.
- Şşş. Delikanlı adama birşey olmaz.

- Turkship 2ABC4, motorları kapattınız. Bir sorun mu var?
- Yok be Houston. jupiter çekiyo zaten, boşa aldım. Fazla yakmasın alet.

- Alo Hüstın, benzin bitti ne yapalım?
- Ne yaptın len kadar benzini, içtin mi?
- Yok bee, yörüngeye inerken bir ufoyla yarıştım. Ama varyaa sana ne diyim ne hızdı bee.
- Deme!

- Houston... Ruslarla kenetlenmemize olanak yok.
- Neden?
- Hanım kızıyor. "Burada kenetlendiğin yetmiyor mu ruslarla? Bi de orada kenetleneceksin" diyor.

- Hüztın!! Hüztın diyorum alow!!
- Ne var nooldu?
- Haydar abiyi dövüyorlar yetişin.

- Hüstın, Mars"da hayat yok abi. 9 dedi mi yatıyorlar herifler. Canımız sıkıldı. Dönüyoruz biz..

- Hüstın, Alien filminin sonunda ne oluyordu biliyon mu? Benim aldığım VCD"nin 2. CD"si bozuk çıkmıştı da izleyemediydim.
- Nerden aklına geldi şimdi?
- Kazım abinin kafaya birşey yapıştı da, çıkaramıyoruz. O sebeple...

- Houston, ilk yardım çantası neredeydi?
- Yine ne halt yediniz?
- Geçen Uşak"ta taşa tuttuğumuz uzaylılarla karşılaştık. Tanıdı bizi herifler. Kırdılar Cemal abinin fanusu.

- Houston?
- Efendim?
- Vali Bey"e söyle, yarın okulları tatil etsin. Kar geliyor. Ben gördüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder