4 Eylül 2007 Salı

normal...

insan 30 yıldır tanıdığını sandığı insanı aslında tanımadığını anlarsa ne olur?
hiç bi bok olmaz,ama yinede hafif bir elektrik şoku yiyor tabi,bizim bülentle evliliğimizin 10. senesi bitiyor bu perşembe,öyle çok takık değilim 10. 20. falan diye ama yinede önemli bir başarı bana göre benim gibi bir insanın aynı adamla 10 sene yaşaması,10 seneden önceki geçmişimizi de hesaba katarsak ben bu adamı 28 senedir tanıyorum, o zaman pazar günü aramızda geçen konuşma beni neden bu kadar dumura uğrattı onu anlamanın yollarındayım hala,adama dedimki sence bu 10 sene nasıl geçti neye sıkıldın neye kızdın en çok,bana en çok hangi konuda uyuzsun allahaşkına söyle..bülent ortaçgilin bir şarkısı vardır normal diye,kendimi onu dinlerken buldum birdenbire,adam bana diyorki herşey gayet iyi gayet normal ben çok mutluyum sorun yok,nasıl ya diyorum mümkünmü bu ,ben çoğu zaman sana uyuz oluyorum kızıyorum gece uykunda sana suikast düzenleme planlarım oluyor yeri geliyor,sen hiçmi algılamıyorsun bunları,yok diyor bana sen bazen öyle dönemlere giriyorsun ama biliyorum ben sonra çıkarsın mutlaka,normal yani sorun edilecek bir şey yok..
şimdi sayın okuyucu bu adam benim kızıp hani belki anlar diye yaptığım suratlara,kızıp kızıp hönkürdüğüm zamanlara,sıkıldım ben artık kaçasım var senden çok dediğim anlara diyorki bunlar bir dönem,nasıl yaa ne dönemi ben sana tepki vermişim birşeyleri değiştirmeye çalışmışım sen bunları geçici bir dönem olarak görüp kılını oynatmamışsın neden, çünkü bu normal birşey,geçecek,buraya kadarını anlayan varmı allahaşkına aranızda ben hala başa sarıp tekrar düşünüyorum çıkamadım işin içinden..
peki benim bu dönemlerden çıkıp normal olduğum gerçi hep normalim ya ona göre,dönemler aslında bir dönemse ( hahaha sıçtım dimi kafanıza anlamadınız)
yaa normalin a.k...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder