18 Eylül 2007 Salı

Profesör ve öğrencisi

Üniversite yemekhanesine giren bir öğrenci tüm yerler doluolduğundan gidip üniversite profesörünün oturduğu masaya oturmuş.Profesör kaşlarını çatarak:
" Okuzler ve kuslar ayni masada oturamaz!"
Ogrenci: "O zaman ben ucuyorum..."
Profesor cevaba cok sinirlenmis, sinavda ogrenciye takmis ve sinavini basarisiz gecmesi için elinden geleni yapmis.
Yanliz sinavda ogrenci tum sorulari mukemmel bir sekilde cevaplamis.
Profesor ogrenciye: Sana son bir soru soracagim - demiş.
Yolda yururken iki torba buldugunu hayalet, birinde akil var,digerinde ise para var. Hangi cuvali alirsin?Ogrenci: "Para olan cuvali secerdim..."Profesor: "Ben akil olan cuvali secerdim..."Ogrenci:"Normal! Kimde ne eksikse onu secer...
Profesor cok sinirlenmis, ogrencinin not defterini alip icine "Okuz" yazmis. Ogrenci nota bakmadan odadan cikmis.
Bir dakika sonra ogrenci kapiyi aralamis :
Sayin profesor, imzanizi atmissiniz, fakat notumu yazmayi unutmussunuz." demis.

Bu sadece bir fıkra profösörlere saygımız her zaman vardır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder