8 Temmuz 2009 Çarşamba

Anneye Forum Nasıl Anlatılır?

+ne bu?
-forum anne..
+noluyor burda?
-yazı yazıyosun işte...
+öss'yi kazandırıyor mu bari?
-yok..
+çat.. (pc fişi bi hışımla çekilir) yürü test çöz!



- kimle konuşuyorsun?
+ kimseyleee, foruma yazı yazıyorum.
- hııı. e sadece sen mi yazıyorsun, onlar sana yazmıyor mu
+ yok. interaktif ortam. becerebilen yazıyor, ayrıca bana yazan yok
- yazmanı istemiyorlardır ondandır, kapat da gel hadi, kek yaptım



-kalk şu bilgisayarın başından diyorum, yemeğe otur.
+anne dur ya, iki post daha kasiyim geliom.
-oğlum yemekler soğudu, kime diyorum ben! hem ne yazıyon, aaaa fln mı çıkarıcan bilgisayardan?
+yok annecim ya, forum bu, mükemmel ortam, çok nezih bi yer…
-ne forumu bu? beynini fln yıkıyolar insanların internette, görüyorum televizyonda ben…
+of anne...!



+ ne bu şimdi?
- forum anne...
+ nasıl yani öss formu gibi bişeymi
- yok anne burda beğendiğin konulara yorumlarını yazıyorsun herkeste okuyor?
+ ne yani şimdi seni herkes okuyor burada allah bilir görüyorlardır da (kızmaya başlar)
- evet anne zirvelerimiz oluyor.
+ demek sen beni forum die kandırıp neler yapıyorsun haa bundan sonra forum morum yok internette yok bitti senin işin..



-oğlum bu ne
+forum
-xforum gibi mi
+evet
-kodlar aynı mı
+evet sayılır
-hımm açsana kaynağı
+.....



-oğlum n'apıyosun yine o makinanın başında?
+sözlükteyim anne karışma iki dakka..
-bırak o pis şeyleri..



- ne bu uğraştığın?
- forum
- para kazanıyo musun bu kadar uğraşıp?
- yok, barış için sevgi için insanlık için bu.
- faturayı baban öderken de şarkılar söylersiniz birlikte.
- zordayım eeey aney aney



_ neye bakıyosun kızım sen iki saattir..
* anne forum,yazı yazıyorum
_ aaaa falan içinmi
* ?? hayır anne çeşitli başlıklar altında istediğini yazıyosun kendi fikirlerine göre..
_ e bunun karşılığında ne alıyosun..
* mutlu oluyorum..
_ ama ben hiç mutlu olmuyorum yarınki sınav sonucunu görünce de baban mutlu olamayacak sanırım.. zaten hep boş işlerle uğraşırsın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder