1 Temmuz 2009 Çarşamba

Ayı Osman Esprileri#1


Blogumuzu tekrar açmamızla birlikte benim adını koyduğum fakat resmi Komikaze'ye ait olan Ayı Osman geri döndü. Daha önce bir sürü soğuk espri yapan Ayı Osman'ı bu gün tekrar başlatıyorum. Bu yüzden #1 diye adlandırdım. Ayı Osman evine döndü :D.

Tolga:Osman selam. Nasılsın bu gün?
Osman:Eğiyim ellaam. Ekim'den berhi yazmıyorğsun kafamı bozduğn. Neyse ben çok beglediginiz o b*k gibi esprileri yapacacam.
Tolga:Eyvallah Osmanım.
Osman:Pu arada, adı Osman olağn arhadaşlarımız alınmasın. Benüle ayni adi kullandıklari içün şökretsinler!

»KORsan CD satılhır, KO-mazsan satılhmaz!
»AYDA 1 milyar ile geçünemiyorum. MARS'ta geçhinmeyi deniyem bir de yav.
»Tolga:Focus dergisi aldın mı abi? Osman:Oğlum biz FOKmuyuz lağn.
»Çağdaş: Osman din dersin de n'aptınız bu gün? Osman: DİNlendik lağn napachaz.
»Osman eve geç gelince babası kızmış, biraz zaman geçmiş sakinleşince erkek olmuş.(Babamha lafmı soktım lağn ben şinci?)
»Oktay:Lan tuvaletim geldi dur geliyom ben. Osman:Benim de mutfağım geldiğ. BAHAHA.
»Bana yamuk yapmayhın! Amma üçgen,kare felan yapabilirsinhiz.
»İlhan MANsız, İlhan WOMENsız.
»Osman:Elma yemhiş adama ne denir? Tolga: Ne denir Osman? Osman:Elma yemhiş adam denir.
»Adamın biri havuzdan çıkmış, havlusu ile kurulanmak istemhiç emme olmamış. Çönki adamhın YAŞ GÜNÜYMÜŞ!

Osman:Gelişimin şerefsizliğine birkaç buzzz espri yaptım. Yeter bu gadar. Arada bir böylen söprayzlar yapabilirim. Yanlızzz! Yasal uyarı; BU ESPRİLERİ KİMSEYE YAPMAYIN.(Dayak yiyebilirsinhiz.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder