8 Temmuz 2009 Çarşamba

Komik Bi Yazı Gülün Istedim

pozitif haber:

adam kısa bir süre önce ayrıldığı evine telefon açar, bahçıvana sorar:

nasıl...herşey yolunda mı?

yolunda efendim yalnız küreğin sapı kırıldı onu tamir etmeye çalışıyorum

neden kırıldı?

köpeğinize mezar kazarken zorlamıştım efendim o yüzden kırıldı

nee...köpeğim öldü mü?

evet efendim havuza düştü

köpeğim çok iyi yüzerdi nasıl olur?

ama havuzun suyu yoktu efendim, betona çakıldı öldü

daha havuzu yeniğ doldurmuştum neden boşalttınız?

biz değil efendim itfaiyeciler...evdeki yangını söndürmek için ilave su lazımdı

evde yangın mı çıktı?

evet efendim... annenizin vefatı dolayısyla çok sayıda insan vardı. bir sigara izmariti perdeleri tutşturmuş kalabalıktan farkına varamadık yangın büyüdü.

annem nasıl ölür...sapasağlamdı?

evet efendim...biz de çok şaşırdık ama sizin yatak odanıza bişey bakmak için gitti yatakta enyakın arkadaşınızla karınızı görünce kalbine indi...

yahu hiç pozitif haber yok mu bunaldım

var efendim olmaz olur mu...
doktorunuz aradı geçen gün yaptırdığınız aıds testi pozitif çıkmış.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder