29 Nisan 2009 Çarşamba

112 Vakaları +16

1: Gerdek gecesinde senelerin verdiği abazanlıkla kıza birden yüklenilmesi sureti ile kızın bel kemiklerini kırma.

2: İçtiği 4 şişe şaraptan sonra şarap şişelerinin birini makatına yarıya kadar sokma denemesi sonucu yaralanma.

3: Gecenin 3 ünde yolda kalan üç kafadarın 112 `yi arayıp kaza yaptık çabuk gelin demesi sonucu ambulansın olay yerine intikali kaza olmadığını gören ambul şöförünün : hani nerde kaza lan deyip siz benle taşakmı geciyonuz deyip genclere dalması sonucu yaralanma

4: 8 saat evvel ölmüş dedelerin öldüğünü yeni anlayıp 112 ye telefon edilmesi akabinde ambulansın olay yerine gelmesi sonra mefta yakınların niye gec geldiniz lan diyip tekme tokat doktora dalma vakası

5: istasyon kod numaralı vardır mesela 3110 ,3241 gibi birde 3030 vardır her bilgi veren 3030 numaralı istayonla götüne girsin kıllı topuz diye alay edilmesi sonucu dayanamayan şöförün ana avrat küfretmesi vakası

6: kaza yerine intikal edilmiştir yaralılar alınmış fakat ambulansın telsizi olay yerinde unutulmuştur işin matrak tarafı telsizi kaza yapan ama yarası hafif olan araba söförünün alıp ortalığı karıştıması bir diyalog şöle olmuş

sarhoş: hetyyyyyninanooah alooo kimse yokmu burda ortalık ahıra döndü ampülans beni almadı yafff
112 merkez: kendini tanıt suan suç işliyorsunuz lütfen telsizi yetkli birine teslim edin
sarhoş: yemişim yetkilini lennn benim araba dağıldı ben hoşaf oldum auuhhhh çüküm kalkmıoooo anammmm
112 : adama bak ya çükünü düşünüo tamam siz orda kalın biz geliyoruz
sarhoş : çabuk gelll işiyemiom anammm

7: ambulanslara gps sistemi takılmış ama markete ambulansla giden şöförlere bu durum yaramamıştır her haraketini gözlenen arabaya telsizden anons gelir: 3110 nerdesin : arabayı yıkıyorum : yalan söyleme araba haraket halinde : tamam işte arabayı yıkatmaya gidiyorum : saçmala nuri çabuk geri dön : tamam ya bi ekmek alamadık anasını satım.


8: hava alanı yolunda kaza olmuştur ama yaralıyı kaldırıp yerine kendi yatan sarhoş mışıl mışıl sedyede yatmaktadır... Sarhoşa bilinçi yerinde mi diye bir kaç soru sorarlar : adın ne : efes pilsen : nasıl yani : adım efes soyadım pilsen : bunun yarası yok ya : tabii olmaz biraz evvel burda yatanı sedyeden atıp yerine ben yattım ....

9: gerdek gecesinde kızın canı yanmasın diye her yanını vazelinleyip sonra kendinede aynı işlemi uygulayan şahsının kızın yanlış bölgesine girmeye calışırken yataktan düşüp malafatı kırması ( ben burda koptum anlatan 112 doktorunun muthiş bir anlatım şekli vardı )

10 : acil vakanın telsizle 112 ye bildirilmesi ama şöförün o anda ishal olmuş şekilde helada olması doktora heladan siz gidin ben yetişirm demesi adresi bulamayan doktorun ambulansla mahallede dolaşması sonra şöföre tel açıp hay senin kıçına diye başlayarak saydırması

11 kızın msn de konuşurken sevgilisiyle tartışması sonucu gebersende kurtulsam demesi delikanlı takılan tarafında bunu guruna yediremeyip açıklı bir not yazarak dolapta ne bulduysa yutması sonucu intihar vakası ve hastanede gecen diyalog : ne yuttun : ne bulduysam abi : (doktorun elindeki kalın hortumu gösterip ) ya bunu ağzından sokçaz yada su bidondaki suyu içip kusacaksın tercih senin : sokun abi : ii sen bilin : ağğğğ tamam dohtor çıkar ben iççem : alay mı edion sen bakım harccccccçç
: ahhhhh

12: gerdek gecesinde psikopat damadın malafatını eline alarak geline doğru ağır ağır adımlar atarak bunu yiyeceksinnn... diye yaklaşması sonucu kızın şoka girip bayılması vakası ( unutmayın 112 vakalarının çoğu gerdek gecesi kazalarıdır ama hep gizli kalır )

13: kavgada yaralan genç çok kan kaybetmektedir ama delikanlılık yapaçak ya bişem yok siz arkadaşı alın diyip yarasını saklar bir müddet sonra kan kaybından bayılır Allahtan cevreden koşup hastaneye kaldıırlar sonrasında :delikanlı adama bir şey olmaz biz yeri gelir arkadaşımıza canımızı veriirz diyip hava atması ,arkadaşınında lan ismet bende bir şey yoktu ki ambulans beni yolda bıraktı hatta demesi
....

14 : İyicene içip kafayı bulan gencin 112 yi arayıp böbreğimi çaldılar bir küvetteyim demesi adrese gidildiğinde gencin bel kısmının keçeli kalemle çizildiği görülmesi... sonra olay anlaşılır : arkadaşları bu yavruyu bir güzel içirip küvete yatırır yanı başınada bi tel koyup böbreğini çaldık 112 yi ara geberme diye not bırakması...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder