29 Nisan 2009 Çarşamba

Biraz Gülün Diye...(Birbirinden Güzel 3 Adet Fıkra)

Namık Kemal çok zenginmiş ve onun çokaptal bir oğlu varmış.Namık Kemal ona ne iş açarsa,eline yüzüne bulaştırıp işi batırırmış.Bir gün Namık kemal bir sucuk fabrikası açıp,oğlunu işin başına geçirmiş ve şöyle demiş"bak oğlum işin çok kolay.Sadece burdan öküzü sokacaksın,karşı taraftan sucuk olarak çıkacak." oğlu demişki"baba ben burdan sucuk sokarsam karşı taraftan öküz çıkarmı?"Namık Kemal" yok oğlum o teknoloji sadece senin ananda var."demiş.



Adamın biri yeni ulaştığı otele kaydını yaptırır.
Odasına girdiğinde masada bir bilgisayar görür ve karısına e-mail atmaya karar verir.
Fakat yazdığı mesajı farkında olmadan yanlış bir adrese gönderir....
Tam bu sırada farklı bir yerde kadın, kocasının cenaze töreninden evine yeni dönmüştür ve bilgisayarındaki maili görür,arkadaşlarından geldiğini düşündüğü maili okuyunca olduğu yere yığılıp kalır.
Odaya giren annesi yerde yatan kızını ve ekrandaki mesajı görür.
-Kime : Sevgili karıma
Konu : Yeni ulaştım.
Tarih : 16 Mayıs 2004 Benden haber aldığına şaşıracağından eminim. Burada bilgisayar var ve sevdiklerimize e-mail gönderebiliyoruz. Buraya yeni ulaştım ve kaydımı yaptırdım. Her şey yarın senin buraya geleceğini düşünülerek hazırlanmış. Seninle buluşmayı dört gözle bekliyorum. Umarım benim gibi sorunsuz bir yolculuk geçirirsin.
Not : Burası çok sıcak.





Bu hikaye trakyada geçmis gerçek bir olay;
Yasli bir amca, eseginin
üzerinde karayolunda
seyretmektedir.Bunu
gören trafik Polisleri, amcaya
takilmak isterler ve durdururlar.
Polis: Be amca, necin dakman
golani? Golan: Emniyet kemeri.)
Amca: Dakmam be iste!
Polis: E bak gördün mu, simdi
ceza keseceyik.
Amca: Kes bakalim ne keseceysan
da gidecem, acele isim var.
Polis: Peki amca, cezayi sana
mi yazalim yogsam esege mi?
Amca: ???
Polis: Yani cezayi sana
yazarsak bes milyon ödeycen, esege üç
milyon ödeycen.
Amca: Bana kes o zaman.
Polis: Neden sana keseyon
amca?
Amca: Onun sicili temiz ossun,
polis yapcez onu....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder