30 Nisan 2009 Perşembe

Süper komik duygusal güzel felsefei msn nickleri sözleri güzel

-bir sevda sözü fısılda " hadi ziktir "

-beni otomobillendir diyorsun vites kaç dişli bilmiyorsun :|

-Gerçekler, hayallere karşı koyamazlar...

-herkes farklı olduğunu düşüyor değil mi? işte bu yüzden herkes aynı.. herkes farklı olduğunu düşündürecek bi sebep buluyor kendinde deiğil mi ?? işte bu yüzden herkes farklı...---------------------------- bir kalem kimi zaman bir kadın kimi zaman aşk kimi zaman güç kimi zaman hayat kimi zaman herşey kimi zaman ise hiçbirşeydir

-Eğer En İyisi Olmak İstiyorsan Sana Saygı Duymalarını Sağla, Saygı Duymalarını İstiyorsan Kimseye Saygı Gösterme, Kimseye Saygı Göstermezsen Saygıyı Sen İcat Ettin Zannederler

-ERKEKLER ARABA GİBİDİR DİKKAT EDİLMESİ GEREKİR... DEVAMLI POZİTİF DÜŞÜN.. ZİRA KORKULAN MUTLAKA BAŞA GELİR..! TERS GİTME İHTİMALİ OLAN HERŞEY TERS GİDER..

-Sizin tüm bildikleriniz bizim unuttuklarımıza yetmez!

-Kaldığın yerden devam edemiyorsan en baştan başlarsın...

-Camdandı yüreğimin ayakkabıları zaten.. Kırıldım..

-ETRAFTA ARTİST ÇOK AMA YÖNETMEN BİZİZ

-RUHUMU YÜZÜME YANSITACAK KADAR CESURUM :=)) Ve en güzelide SADECE KENDİ BEYNİME GÖRE YAŞIYORUM... !!! ALINTI SÖZLERLE,İNSANLARLA İLGİLENMİYORUM... Sevmeden SEVİŞEMEM :)

-Bilgi paylastıkça çoğalıyosa daha ne duruyosun AMK!

-Beyni ile düşünmeyen bizden değildir.

-Her şiir şairin aşk denizidir. her mısra şairin parmak izidir.

-Çekil,Önümden Çekil...

-Her sabah kaybolup giden Bir rüya gibi oldun artık gecelerimi bekleyen;Gündüzlerimi zehir eden.

-Kalsaydın, yokluğunla yok olmazdı bu şehir. Kaçmakla mutluluklar bulunmuyor bunu bil.


-Belki de,ölümle karşılaşan insan ilk defa doğaüstü fikrine sahip olmuş ve onu görmekte olduğunun ötesinde ümit etmek istemiştir.Ölüm ilk bilinmeyen oldu.Bu insanı diğer sırların yolu üzerine çekti.Düşüncesini görünürden görünmeyene,geçiciden ebediye,insaniden ilahiye yükseltti.



-Herkes, herşey normalde normal görünür; ta ki onu öğrenmek durumunda kaldığınız âna kadar...lüzumsuzsa söndürün..


-Kendine özgü fikir ve görüşü olmayıp, sadece başkalarının ağızlarının içine bakarak yorum yapabilmek nasıl bir duruştur, nasıl bir kişilik profilidir hiç anlayamamışımdır.


-Hepimiz Sadri Yıldız"ız. Uçan adam Sadri!!!

-Bu dünyada yerim yokmuş, yokmuş.Keşke bir yalan olsaydım


-* İnsanın Akıllısı Lider * Kurnazı Milyarder * Aptalı ise Hep Mücadele Eder

-Mart 31 cekiyorsa ben napiyim

-Hayatinda ihtiyacin olan insanlar;Hayatlarinda sana ihtiyaci olan insanlardir.

-yaLan düNyanıN saHte qünLeRini YasIyoRzZ......!!

-Süleyman Demirel : Genel evleri kapatalımda halk bizimi s....

-~Mutlulugu Sikseler CoğaLır mı ?

-βazεη soηsuz нuzuя βazεη Laηεт oLsı вu чaLηızLıк..

-ѕєηι υηυтмαк ιçιη αηт ιçтιм gözℓєяιηi sikyim

-нαуαтı öуℓє вιя уαşαкι,нαуαт ѕєηι кιѕкηѕιη.öуℓє вιя ѕєνкι,öℓм ѕaηα α¢ιѕιη.öуℓє вιя ∂σѕт σℓкι, ∂σѕтη σℓмαуηℓя υтαηѕη


-değer vermek yalnız matematikte işe yarar..



-»-(¯`v´¯)-»varlığın ne hissettirdi ki yoklugun acıtsın»-(¯`v´¯)-»


-    Sevdik mi Allahına Kadar Vurduk mu Sallamayı Damarına Kadar Şimdi Diyeceksin Lan Piskopat sen sevmeyi Nerde öğrendin


-RéKåBéT Étmém RéKåBéT YåråTırıM Onå Bunå DéqiL BéN SåDéCé DåLqåMå BåKåRıM...!

->> ßeη ѕєηιηℓє тσρяαğα g∂єяιм ∂ιуєηℓєяι çσк göя∂üм ...ßeη öуℓє ∂ιуєηℓєяι тσρяαğα нєρ уαℓηız göм∂üм..

-Bu uyanık kabusunuzun,Bitmesi için yalvarıyorsunuz,Acının kanatları size uzanıyor,Ölümün yüzü egiliyor üstünüze,Kanınız donuyor..

-AYYAŞA SORMUŞLAR NEDEN İÇKİYİ BIRAKTIN DİYE...DEMİŞ SEREFİNE İÇİLECEK AŞK YOK SATILMIŞ BÜTÜN SEWGİLER!

-GÜÇLÜ OLAMADIM SÖZÜMÜ TUTAMADIM BAK DERVİŞ OLDUM GEZİYOR DOLAŞIYORUM HEP AĞLIYORUM(hayret nasıl yaşıyorum)

1 yorum:

  1. Ben Iowa City, ABD'de bulunan Iowa Lutheran Hastanesi'nden bir temsilciyim, hastanede yönetimin internette nasıl çalıştığını ve bu yıl insan organlarını alıp satması için tekrar başladığımızı ilan etme fırsatını verdim. Böbrek, Bu teklifle ilgileniyorsanız, lütfen aşağıdaki e-postadan bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin: Bağışçılarımızı iyi bir miktarda parayla ödüllendiriyoruz ve Organlarda uzmanız. Cerrahide ve donör olarak risk yoktur. o.
    Ve bu bizim e-postamız:
    iowalutheranhospital@gmail.com
    Ayrıca whatsapp +1 929 281 1248 numaralı telefondan bizi arayabilir veya bizimle iletişime geçebilirsiniz.

    YanıtlaSil