30 Nisan 2009 Perşembe

kadın aldatıldığını hisseder

ee canım söyle bakalım…
- ne?
- bunca yıldır birbirimizi tanıyoruz…
- ee?
- sen mi beni daha iyi tanıyorsun yoksa ben mi seni daha iyi tanıyorum?
- ne bok yedin lan? söyle hemen!

çok doğru bir tesbit. kadının vajinasında erkeğin pipisine takılan çipteki dataları algılayan bi sensör vardır. bu sensör vasıtasıyla pipi kaç kere işemiş, kaç kukuya girmiş hepsi algılanır. daha sonra bunlar kadının beynine takılan ufak bir serverda lisanslı yazılımlarca harmanlanır. sonra da işte daha hala yazdığıma ben de inanamıyorum...


"ama susar" şeklinde devam ettirilebilecek cümle.



"pardon abi mutlaka cevap vermem gereken bir telefondu acmak zorunda kaldim, ne diyordum?" $eklinde de devam ettirebilecek cumle.

ayni zamanda otturulebilecek cumle.


“Öğrendiğim zaman adeta şoka girdim, haftalarca kendime gelemedim. Evliliğimi bitirmeyi düşündüm ama asla cesaret edemedim. İki çocuğum vardı ve ekonomik özgürlüğüm yoktu. Sonunda konuştum ve bu olaya bir çözüm getirmeye çalıştım. Herşeyi anlattı ve zayıf bir anına geldiğini, bizi çok sevdiğini söyledi. Affetiğimi sandı ama asla affedemedim ve affetmeyeceğim.” (Nmbb)

“Çok acı ama 12 senelik evlilikten sonra ben de aldaltıldım. Onu asla afetmeyeceğim. 5 gün sonra boşanıyorum. Hatam varsa yüzüme söylenmeliydi. Dürüstlük çok önemli. Çok yıkıldım ama hayatımı bundan sonra oğlumla paylaşacağım asla ve asla affetmeyeceğim.” (Esrr)

Ayaklarımın üzerinde durabilecek güçte bir kadınım. Aldatıldığımda 1 çocuk annesiydim ve bunu öğrendiğimde affettim. Sonra aynı sahneleri tekrar yaşadım ve şimdi ayrıldım. Bilmem anlatabiliyor muyum? Ne kadar hoşgörülü olursanız olun, hiçbirşeyi değiştiremezsiniz. İnsanın göz rengi değişirse ancak, karekteri de değişirmiş.” (Sevilen74)

Bu konuyla ilgili benim söyleyebileceğim sadece bir şey var. Hiç suçu kendinizde aradınız mı? Eşinizin sizi aldatma nedenlerini düşünürken kendinizin yapmış olduğu hataları ve eşinizi aldatmaya iten nedenleri iyice irdelemeniz gerekiyor.” (Ocigdems)

1 yorum:

  1. Bir hayatı kurtarmak için bir böbrek satmak isteyen 18 yaşından büyük ciddi böbrek vericileri arıyoruz ve her bağışçı için iyi bir teklif ve diğer tazminatlarımız var.
    Bizim sürecimiz hızlı ve güvenliğiniz garantilidir.
    Lütfen bize ulaşın iowalutheranhospital@gmail.com
    Ayrıca, 1 929 281 1248 numaralı telefondan bizi arayabilir veya bize ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil