29 Nisan 2009 Çarşamba

Bölümlerle Alakalı Ders Gafları

Fakültedeki branşlarla ilgili komik gaflarla ilgili anılar varsa paylaşalım,biraz hava dağılsın.. (Geyiğe mi açsam diye düşündüm ama tam da geyik değil)

Dumur 1) Ders:Roma Hukuku Sınav Sorusu: Roma Hukukunda Kölenin Hukuki Durumu Nedir?

Normalde 1,5 sayfa A4 dolduracak kadar açıklaması var,sınıf arkadaşımın verdiği cevap;

Roma hukukunda kölenin hukuki durumu yok gibidir..!



Dumur 2)Ders gene Roma Hukuku / Sınav Sorusu:Roma Hukukunda Usulsuz Vedia Nedir? (Vedia,bir emanet sözleşmesi)

Cevap normalde 1 sayfa tutuyor,sınıf arkadaşımın efsane cevabı..

"Usulune uygun olmayan vediaya,usulsuz vedia denir...!"



Dumur 3)Ders Ceza Hukuku Özel / Hoca bir arkadaşa Rus Ceza Kanunu Araştırması için ödev veriyor,3 gün sonra,bizim arkadaştan ses seda yok,hoca sordu;

Hoca:Evladım noldu ödev?

Eleman:Hocam bir şey bulamadım..

Hoca:Google'dan falan baktın mı oğlum,nasıl bulamadın Rus Ceza Kanununu?

Eleman:Google'dan da arattım hocam,bi sonuç çıkmıyor

Hoca: Tam olarak ne arattın google'da?

Eleman: "Rus TCK'sı" yazdım hocam..

Sınıf.İptal,hata,hata,hata,fatal error

Dipnot:TCK zati Türk Ceza Kanunu manasına geliyor,kahramanımız Rus Türk Ceza Kanunu diye aratmış



Dipnot 2:Açıklamayı artislik olsun diye değil,bilmeyenler olabilir düşüncesiyle yazdım..

Dipnot 3:Bundan sonra yazacak arkadaşlar da özel terimleri bize açıklarsa iyi olur,elektronikçi arkadaşın ya da moleküler biyolojiyle uğraşan arkadaşın aşina olduğu terimleri bilemeyebiliriz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder