29 Nisan 2009 Çarşamba

Herkesle Muhabbet Etmeyin!!!

Genç adam; İstanbul'dan Ankara'ya otobüs ile giderken, Bolu dagında verilen molada hemen tuvalete koşturdu.
Korkunç sıkışmıştı, şansına boş kabin bulup kendini oraya attı...
Tam oturmuştu ki yan kabinden kısık bir ses:
- "Merhaba" dedi.
Adam şaşkın şaşkın;
- "Merhaba" diye sessizce cevap verdi..
Ses devam etti yine alçak bir sesle;
- "Nasılsın...? "
İlk defa başına böyle bir şey geliyordu... yine şaşkin şaşkın sesini alçaltmaya çalışarak cevap verdi
- "Sag ol iyiyim...... Sen nasılsın....?"
Ses sordu :
- "Ne yapıyorsun...? "
Bir an tereddüt geçirdi. Adam onun tuvalette oldugunu bildigi
için mutlaka ne yaptıgını da biliyordu. Baska birşey anlatmak istedi ve sessizce;
- "Ben" dedi "Istanbul'dan gelip, Ankara'ya gidiyorum. Sen
nereye gidiyorsun...?"
Adamın sonraki cümlesi bu muhabbeti sona erdirdi.
- "Hayatim, telefonu kapatıyorum. Yandaki tuvalette bir geri
zekalı var. Sana sordugum sorulara cevap verip duruyor.
Ben seni daha sonra ararim."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder