29 Nisan 2009 Çarşamba

Gülmeye Ihityacımız Var Salakça Espiriler Kopalım =P

Susar mısın!” Susarım,su getir!
Gülü seven dikenine katlanır, kaktüs sevenin vay haline.
İki uzaylı benzin istasyonuna gitmişler, biri benzin pompasını tutmuş dötüne sokmuş, diğeri ona şaşkın bir bakışla: “Bu yaptığın normal mi?”demiş. Diğeri ise:”Hayır kurşunsuz.”.demiş.
Dün gece seni o kadar aradım ki, soğuk vücuduma dokunmanı o kadar istedim, yatağa sensiz ve çıplak girmek zorunda kaldım, neredeydin benim canım pijamalarım.
Yat dedi yattım, aç dedi açtım, aletini çıkarıp soktu, işini bitirdiğinde kan gelmeye başladı, çok korkmuş ve acı çekiyordum; çünkü ilk kez diş çektiriyordum!
Temel ile Dursun Trabzon da kazı yapıyorlarmış, kaz ölmüş.
İnsanlar üçe ayrılır: sayı saymayı bilenler, sayı saymayı bilmeyenler.
Sana bir kıllık yapayım, kıllarını koyarsın.
Benim için hayatta 8 önemli şey vardır: Pamuk prenses ve yedi cüceler.
Asansör bozuktur. En yakın asansör karşı apartmandadır.
Süperman de uçuyor ama kimse ona kuş beyinli muamelesi yapmıyor.
Yerin kulağı var derler… Benimde kulağım var… Peki ben yer miyim? Hayır yemem
Paranın ne önemi var. Mühim olan miktarı.
Güçlü kolları ile beni koltuğa oturttu, üstüme abandı, eline aldığı kocaman aletini ağzıma soktu, çok canım yandı ve ağzımdan kanlar akıyordu; ama çürük dişimi sonunda çekmişti
Sana birtane vururdum ama ! Dua et hayvanları koruma derneğindeyim.
-Yüksek okul mezunuyum. -Yaaa hangi Yüksek Okul ? -Ali Paşa İlkokulu. -Hani Yüksekokuldu ? -Evet Yüksekokul ! Tam 6 katlı !!
Yangın dolabını açmışlar ne olmuş ? Yang çok kızmış !!!!!
Senin koluna rüzgar işlemez. -Neden ? -Saatinde Yel-Kovan var o yüzden !
Doğum günün için program yaptın mı ? -Evet yaptım.Yarın Atv’de yayınlanacak !!
Elmanın teki diskoya gitmiş,neden ? Kurtlarını dökmek için !!!
En acı on nedir ? Biberon !!!!!
Taksime artık bina yapmasınlar…Gitsinler başkasının taksisine yapsınlar !!!
Terazi ile diş macunu arasındaki fark nedir? Teki tartar, teki anti tartar
Adamın birinin kafasına radyo düşmüş ölmemiş niye? Radyoda hafif müzik çalıyormuş
Sana son esprimi patlatayım mı? Boooom!
Hakkımızı arıyoruz. (Hakkı’nın arkadaşları)
Bir adam düşmüş,karısı gerçek!
Beş bin kere söyledim abartmayı bırak diye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder