31 Mayıs 2009 Pazar

155 e geLen iLginç istekLer

Cep telefonumu yeni aldım, denemek için aradım, acaba sesim net geliyor mu?

- Komşum tecavüz ediyor, pardon haneme tecavüz ediyor.

- Kar yağıyor, okullar tatil mi?

- Bahçemdeki kiraz ağacına çocuklar çıkmış, gelip indirin.

- Torunum çok yaramazlık yapıyor, onu korkutur musunuz?

- Oğlumun matematik dersindeki problemini size söylesem, bir zahmet
çözebilir misiniz?

- Komşumuzun köpeği çatıya çıkmış havlayıp duruyor, gelip onu çatıdan indirin.

- Bir türlü aşık olamıyorum, sizce ben ne yapmalıyım?

- Dünya yuvarlak mıdır yoksa düz mü? Dünya yuvarlak ise, doğudan
kalkan uçak batı yönünde Amerika'ya neden gidiyor, bunu açıklayabilir
misiniz?

- Kızım liseyi bitirdi, bilgisayar da biliyor ama işsiz. Ona iş bulamayız mı?

- Canım çok sıkıldı ve sizi aradım, sohbet edebilir miyiz?

- Torunum yeni konuşmaya başladı, sesini dinleyin çok güzel konuşuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder