27 Mayıs 2009 Çarşamba

Müsteri Hizmetleri Diyaloglari

Aloo siyah ekran cikti efendim…
- Yazin kullanici adinizi,
-Yazdim.
- Parolanizi da girin, .
-Tamam.
- Garip karakterler akmaya basladiginda klavyeden F7′ye basin.
- Elimle mi ? …..
- Eee,siz bilirsiniz.

- Alo,iyi gunler.Ben Internet’e giremiyorum. (Butun ayarlar kontrol edilir,
her sey yolundadir…)
- Bir sorun gorunmuyor,tam olarak ne hata mesaji aldiginizi ogrenebilirmiyim
?
- www.internet.com yaziyorum,ama ordan bir yere gidemiyorum.

- Ben bir imac kullanicisiyim.
- Buyrun hanfendi,sorun neydi?
- Benim CD surucumden iceri sinek girdi.
- Anlayamadim efendim.
- imac’ime sinek kacti diyorum.
- Peki ben telefondan ne yapabilirim sizce ?
- Ama goruyorum,yuruyo icerde.
- Bocek ilaci falan sikin isterseniz…
- Bi sey olmaz mi ?
- Bilmem,aslinda biz imac’e destek vermiyoruz pek,PC olsaydi yardimci
olabilirdim.




- Benim buyuk bir sorunum var,siz acaba eve
hizmet veriyor musunuz ?
- Eeoo.. Sey… Hayir ? Burdan yardimci olmaya calisayim isterseniz…
- Ben Internet’e girmeye calisinca bilgisayardan acayip sesler geliyor.
- Ne yaptiginizda geliyor o sesler ?
- Baglan diyorum,telefon sesi geliyor,sonra da ciyakliyor.
- O modem sesidir efendim,o ses sizin modeminiz ve ??.net modemi arasinda
bir baglanti kuruldugu…(Sozumu keser)
- Yok yok, bozuk bu, siz iptal etmiim diye oyle diyosunuz… Benim hesabimi
siler misiniz ?
-Fakat bu bir sorun degildir,bu herkesin bilgis…(Yine sozumu keser)
- Ne yani,herkesin bilgisayari gazi olan bebek gibi viyakliyor mu ? Kimi
kandiriyorsunuz Allah askina… Dolandiricilar…

- Hamfendi sizin modemler bana kufrediyo.
- Anlayamadim efendim.
- Bunda anlayamayacak ne var,resmen kufrediyolar iste.
- Emin misiniz ?
- Buyrun dinleyin (telefonu cevirme sesi, calan telefon sesi, pesinden
Ana-avrat kufur).
- Ee siz hangi numarayi aramistiniz bi kontrol edelim lutfen.
- 344 26 16
- Bu sizin numaraniz MI ?
- Hayir,aradigim numara.
- Beyefendi,o bizim numaramiz degil bir ev numarasi sanirim.
- Ben 10 gundur bu numaradan baglanmaya calisiyorum ama…
- O zaman kufretmesi de dogaldir !!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder