21 Mayıs 2009 Perşembe

2 Saniyede 0´dan 100´e...

3 adam oturmuş eşlerine aldıkları hediyelerden bahsediyorlarmış.

Birincisi demiş ki‚ ´karıma öyle bir hediye aldım ki‚ 6 saniyede 0´dan 100´e çıkıyor.´

Diğer ikisi anlamamışlar. ´Ne aldın?´diye sormuşlar.
´Beyaz bir Porsche aldım. Çok mutlu oldu.´ diye cevap vermiş.

İkinci adam demiş ki‚ ´Ben de geçen doğum gününde karıma 4
saniyede 0´dan 100´e çıkan bişey almıştım.´
Hemen anlamışlar tabi ki: ´Heey‚ yoksa Ferrari mi aldın?´
Adam gülümsemiş: ´Evet‚ kıpkırmızı bir Ferrari aldım.
Gerçekten de ona çok yakıştı.´ demiş.

Bu sefer üçüncü adama sormuşlar:
´Peki sen ne aldın karına?´ Adam demiş ki: ´Ben öyle bişey aldım ki;
sadece 2 saniyede 0´dan 100´e çıkıyor.´
Adamlar şaşırmışlar: ´Atıyorsun!´demişler‚ ´Öyle bir araba olmaz ki!


´Adam cevap vermiş:´Araba aldığımı kim söyledi? İşte bunu aldım´ demiş ne aldığını görmek için R E S İ M E tıklayın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder