7 Mayıs 2009 Perşembe

Karizmayı dağıttığımız anlar

Arkadaşlarla yemek yiyecektik. Lokantaya gittiğimde henüz kimse yoktu.. Bir süre sonra kalabalık bir grup halinde geldiler. Öpme faslında o sırada sipariş almak üzere bekleyen garsonu da öpmüştüm! Tabii kahkaha tufanı kopmuştu. İşte o an benim bittiğim andı.


Gece otobüsle İstanbul'dan İzmir'e gidiyordum. Yanımda oturan da benim gibi iri kıyım olunca komple vücut teması oldu. Gecenin ilerleyen saatlerinde, ikimiz de uyumuşken, yanımdaki yolcu birden sıçradı. Karımdan alışık olduğum için, 'Geçti bitanem. Ben yanındayım, yok bir şey' deyiverdim! Adam gözlerini aralayıp dehşetle bana bakmıştı. İşte o an benim bittiğim andı.


Üniversite yıllarım. Kulak rahatsızlığımdan dolayı hastaneye gitmiştim. Doktor muayene esnasında rahat olmam için benimle sohbete başladı. 'Ögrenci misin?' 'Evet.' 'Hangi üniversite?' 'Uludağ.' 'Ben de oradan mezun oldum. Hangi bölümde okuyorsun?' 'İşletme' dedim ve bombayı patlattım: 'Siz hangi bölümden mezun oldunuz?' 'Sence?' İşte o an benim bittiğim andı.


Sabah ofiste telefonla konuşuyordum. Telefonu omuzumla başımın arasına sıkıştırmıştım. Elimin birinde cep telefonu, diğerinde poğaça vardı. Cep telefonumu şarj etmek isterken şarj aletinin ucunu birden poğaçaya soktum! Gören oldu mu diye kafam? çevirince de müdürümle göz göze geldim. Sırıtıyordu. İşte o an benim bittiğim andı.


Lise 1. sınıftaydım. Kimya dersinde "Isınan maddeler genleşir" konusunu anlatan hocamız, 'Örneğin pirinç' deyince atladım: 'Haklısınız hocam yaa! 2 bardak pirinci ısıtinca koca bir tencere pirinç pilavı oluyor.' Hoca, 'Oğlum bu yemeklik pirinç değil, metal olan pirinç' deyince bütün sınıf gülmekten yerlere yatmıştı. İşte o an benim bittiğim andı.


Eve gitmek üzere Bakirköy dolmuşu bekliyordum. Sigaramın kalmadığı aklıma gelince önünde durduğum Tekel bayiine girecekken minibüs geldi. Apar topar bindim. Şoföre parayı uzatıp, 'Bir Monte Carlo' dedim! Adam birkaç saniye yüzüme bakıp, 'Abi bu Bakirköy'e gider' diye cevap verdi! İşte o an benim bittiğim andı.

alıntı

------------

Askerdeyken (3 ay once) bizim bi bascavus var albaylaları kafaya alıyo d.ssaklı yani: )adam ruyalarına giriyordu bolugun.Heneyse bi gun aldı beni land rovera gel bizim evde askeri telefon hattı cekeceksin dedi bindik gittik: )

land sofuru de benim arkadas o yanımda kaldı bascavus sız rahat olun bıtınce boluge gidersiniz dedi bindi sivil arabasına uctu.

hattı kontrol ederken dusmemek ıcın duvara yapısık bi vazıyette bizim arkadasa komutlar veriyordum bı ara arkadasa bakmadan pense soymuyor su bıcagı verde indirim su kablonun kilodunu dedim: )

baktım onume bi bizak uzandı aldım bu degil ebes.ni s.k.igim benim getirdigim maketi ver dedim.elimi onden uzatmıs dusmemek icinde iyice kutuyu tutmusum ama bi turlu elime veren yok bi sey: )

hafif donup baktım az once uzatılan bıcagı elinde mahcup mahcup tutan bascavusun karısı duruyo: ) bizim itde az ilerede onların evcil itiyle dalasıyo: )

o an dusup olmek istedim ama cayı getirirken siz askerler cok kufurlu konusuyorsunuz dediginde susarak ozur dilemis oldum: )

ah uleyn hep yatarken bı gun onu kacirmayi dusunoyrdum mutsuzdu:D:DD

-----


şimdi bi gün servisteyim..servisin en büyüğü benim böle bi abi havalarındayım..

bi tane kız geldi servise bi kaç hafta bizimle gelicekmiş filan işte..

güya kıza artislik yapıcaz filan kendimizi göstericez herneyse

ufak ilkokula giden bi çocuğa öğüt vermeye başladım filan

çocuğa: Bak ablacım sen bu ablalarını örnek alma dedim:|

kız çok fena güldü filan orda çok rezil olmuştum..

---------------------------


sizin gene iyi hoşlandıgım kız oturdugum apartmandaymış sabah işe giderken asansörde ossurdum o da bakkaldan dönüyomuş asansörün kapısında gülücük attı sonra o asansöre binince :D bidaha kızla konuşamadık

---------------------------------


Din dersindeyiz hocadan izin almaya calısyorduk birdahaki ders yazılı olduğu için hernese hoca tamam biraz konu anlatayım izin verecem dedi.Hocada öle bir din hocası ki süper adam çok matrak ayrıyetten hocayı dınledikten sonra lan camıye gidelimmi diyesim geliyor arkadaşlara öle bir hoca.Anlattı hoca konuyu millet ders falan calısmaya başladı arkaşın teki soru sordu bi tane hocaya sonra o da sordu oda sordu millet bıraktı dersi çok sarıyodu gerçekten (: dedim hocam bende sorabilirmiyim bitane dedi sor olum (: '' Hocam 31 çekerken yarıda kalırsa cenüp olurmuyuz ?'' diye sordum (: hoca ne lan 15.5 tamı kaldın dedi hocam olurya dedim:D millet koptu bende gözümden yaşlar geldi :D sonra olmaz dedi meni akmadan olmaz dedi.Bi arkadaş sonra hocam bende bişey sorabilirmiyim dedi hocanın cevap ne lan sende ceyrektemi kaldın nesiniz lan siz:D sonra hepten koptum gozumuzden yaşlar gelio dedim hocam peki yarıda kaldı meni glmedi tem gelecekken geri gitti bi durumlar oldu sonra tuvalete gittik işedik ozamn bişey oluomu dedim hocanın cevap ''ebeninnnn....''(:



--------------------------


Garanti Bankasında sıra bekliyorum,adamın biri içeri girdi,banka kartını çıkardı,hani sıra numarası alınan yer var ya,oraya kartı sokmaya çalışıyor,ben bilinçli ve her şeyi bilen vatandaşım ya,amca oraya kart sokulmaz,bankamatik dışarda dedim.Amca Clint Eastwood Cool'luğuyla, "Bilmiyorsan öğren,banka kartını buraya sokup sıra alırsan,öncelikli sıra verir" dedi..Allah'ım al canımı şuracıkta dedim,sıramı bekleyemeden,kaçarak uzaklaştım..

--------------------

gecenin bir yarısı bilgisayarda oyun oynamak icin yan apartmandaki arkadaşımın bilgisayarını alıp bize giden aklımızı, asansore bindiğimizde kat duğmesine basmayıp bekleyen beynimizi, sonra asansorun bekleme moduna gecerek ışıklarını sondurmesi sonucu " ananı s.kiyim asansorde kaldık" diye tepki veren sinir hucrelerimizi, duğmeye bastıktan sonra tekrar yanan ışıkları ve "duğmeye basmamışız laa" diyen samet'in beyin hucrelerini ve beni, butun ankara, erzurum,kırıkkale z.ksin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder