31 Mayıs 2009 Pazar

Cinnet Geçiren Müşteri Hizmetleri

>>Bir müşteri internete erişme konusunda birtakım
>>sıkıntılar yaşıyor:
>>
>>
>>
>>
>>Çağrı merkezi: Doğru şifreyi girdiğinize emin
>>misiniz?
>>
>>Müşteri: Evet eminim. Hatta
>>bunu bir arkadaşımdan gördüm.
>>
>>Çağrı merkezi: Peki bana şifrenizin ne olduğunu söyleyebilir
>>misiniz?
>>
>>Müşteri: Beş tane küçük yıldız

>>**********
>>
>>
>>Çağrı merkezi:
>>Ne çeşit bir
>>bilgisayar kullanıyorsunuz?
>>
>>Müşteri: Beyaz !

>>***********
>>
>>
>>Müşteri:
>>Merhaba, ben Kamil. Bilgisayarımın disket girişinde
>>disket takıldı kaldı, dışarı çıkaramıyorum.
>>
>>Çağrı merkezi: Dışarı çıkarmak için gerekli olan düğmeye bastınız
>>mı?
>>
>>Müşteri: Evet bastım ama hâlâ
>>çıkmıyor.
>>
>>Çağrı merkezi: Bu durum pek iyi gözükmüyor, not almam lazım.
>>
>>
>>Müşteri: Aa. Bir saniye.
>>Disketi daha takmamışım, hâlâ masamın üzerinde duruyor. Pardon...
>>
>>********
>>
>>
>>Çağrı merkezi:
>>Bilgisayarınızın
>>ekranında sol tarafta bulunan 'Bilgisayarım' ikonuna tıklar mısınız?
>>
>>
>>Müşteri: Sizin solunuz mu
>>benimki mi?

>>********
>>
>>
>>Çağrı merkezi:
>>İyi günler. Yardımcı
>>olabilir miyim?
>>
>>Müşteri: Merhaba,
>>bilgisayarımdan çıktı alamıyorum.
>>
>>Çağrı merkezi: Ok, şimdi 'başlat'a basar mısınız ve.
>>
>>
>>Müşteri: Bana teknik bilgiler
>>söylemekten vazgeçin, ben Bill Gates değilim!

>>*********
>>
>>
>>Müşteri: İyi
>>günler, yine ben Kamil. Bilgisayarımdan çıktı alamıyorum. Her seferinde
>>tekrar deniyorum, ama karşıma 'Yazıcıyı göremiyor' şeklinde bir yazı
>>çıkıyor. Yazıcıyı monitörün önüne kadar getirdim hala göremediğini
>>söylüyor.
>>
>>
>>********

>>
>>Müşteri:
>>Kırmızı renkte baskı alma konusunda bir problem
>>yaşıyorum.
>>
>>Çağrı merkezi: Renkli baskı alabilen bir yazıcıya
>>sahip misiniz?
>>
>>Müşteri: Aaaahh. Teşekkür
>>ederim.
>>
>>
>>*********

>>Müşteri:
>>Klavyem çalışmıyor.
>>
>>Çağrı merkezi: Bilgisayara bağlı olduğ undan emin
>>misiniz?
>>
>>Müşteri: Hayır, bilgisayarın
>>arkasına ulaşamıyorum.
>>
>>Çağrı merkezi: O zaman klavyenizi elinize alın ve 10 adım geri
>>gidin.
>>
>>Müşteri: Ok
>>
>>Çağrı merkezi: Klavye sizle birlikte geliyor mu?
>>
>>
>>Müşteri: Evet.
>>
>>Çağrı merkezi: Bu klavyenizin bilgisayara bağlı olmadığı nı
>>gösterir. Başka bir klavye var mı?
>>
>>Müşteri: Evet, burada bir adet
>>daha var. Aaah, bu çalışıyor.

>>*************
>>
>>
>>Çağrı merkezi:
>>Şifreniz, küçük
>>harfle 'a' büyük harfle 'V' ve 7 rakamı
>>
>>Müşteri: 7 de büyük harfle mi
>>yazılacak?

>>****************
>>
>>
>>Müşteri:
>>Büyük bir problemim var. Bir arkadaşım bilgisayarıma
>>ekran koruyucusu koydu ama ne zaman mouse'u hareket ettirirsem ekran
>>koruyucum ortadan kayboluyor.
>>
>>
>>***********

>>Çağrı merkezi:
>>İyi günler, nasıl
>>yardımcı olabilirim?
>>
>>Müşteri: Hayatımda ilk kez bir
>>e-posta yazıyorum.
>>
>>Çağrı merkezi: Ok, sorun nedir?
>>
>>Müşteri: E-posta adresini
>>yazarken 'a' harfini buldum ama nasıl yuvarlak içine alacağımı
bilmiyorum.
>>
>>
>>Çağrı merkezi: __________!
>>J
>>
>>
>>
>>Müşteri:
>>N'ooldu ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder