31 Mayıs 2009 Pazar

Bir alkış istiyorum ...!

Efendi Çocuklar

Lütfen bir alkış da benim anneme zira kendisi geçen gün televizyonda zap yaparken, Aydın ve Fatih Ürek'i görünce, 'Ben bunları çok
severim, mankenlerle falan dedikoduları çıkmıyor,terbiyeli çocuklar' dedi.

Gülermisin ağlarmısın :D

Kıbleye çevirin

Bu zamana kadar hiçbir şeyi alkışlatamamıştım kısmet bugüneymiş.
Lütfen o büyük alkışlarınız pilota 'Uçağı kıbleye çevirin, namaz kılacağım' diyen gurbetçi vatandaşımıza gelsin. Haberi gördüğümde ben öyle yaptım da.

Danger

Önümüzde ilerleyen tankerin üzerindeki 'DANGER' yazısını görüp de
Allah'ın akıllısı, tanker yazacağına danger yazmış' diyen ve arkasından
kahkahalarla gülen teyzemi nerelere göndersem acaba?

Her zaman canım, aşkım diyen kocacığım Ramazan geleli beri,orucu bozulmasın diye bana 'kanka' diyor ya..

> Maalesef Kaybettik
> Aniden fenalaşan annelerini apar topar hastanenin acil servisine taşıyan,
> ancak yarım saat sonra doktorun 'maalesef annenizi kaybettik'demesiyle
> annelerinin öldüğünü öğrenemeyen(!) bunun yerine
> 'ulan nasıl kaybedersiniz koca kadını daha demin buradaydı!' deyip
> doktoru bir güzel döven komşularım var duyurulur...


Suyu ısıt
Geçenlerde köyde komşunun evinin önünden geçiyordum.
Yaşlı amca hanımına şöyle dedi: 'Hanım suyu ısıt;olursa olur olmazsa çay demleriz.'
Hala gülmekteyim.


Öncelik
Evlenmeyi düşündüğü erkek arkadaşının 'benden önce biriyle oldun mu?' sorusuna, 'buraya gelmeden önce mi? cevabını vererek
evlilik umutlarını magmalara atan hatunun gerçek sarışın ol duğunu söylememe bilmem gerek kaldı mı?

Altıncı his
6. His filmini izledin mi dedim. Hayır ama çok övdüler dedi.
Bende filmin CD'si var, istersen vereyim izle, ben de çok beğendim dedim.
Şimdi izlersem bir şey anlamam, ilk 5 tanesini izlemem lazım önce dedi. Sustum.
Gülmedim bile. Artık görüşmüyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder