30 Mayıs 2009 Cumartesi

AB'ye zor giriş...

AB'ye zor giriş...

Yıl 2050...

Yıl 2050. AB Komisyonu Başkanı odasında otururken, yardımcısı Içeriye heyecanla girer:-Efendim, Türkiye tüm isteklerimizi yerine getirdi. Onları AB'ye alacak mıyız?AB Başkanı:-Yok canım, henüz olmaz. Git, duyur, Tüm Türkiye İngilizce konuşacak, Türkçe'yi yasaklıyorum.-Efendim onu 5 sene önce yaptılar. Hatırlamıyor musunuz?-O zaman söyle Kıbrısı versinler..-Efendim onu da 40 sene önce verdiler zaten...-O zaman söyle güneydoğuya özerklik versinler.-Aman efendim, Türkiyede güneydoğu mu kaldı, 2020'de bağımsız devlet oldu ya orası zaten.-O zaman söyle (sözde) ermeni soykırımını tanısınlar.-Efendim, sadece ermeni değil, Pontus, Yunan, Bulgar, Rus,Ukrayna, Moldova soykırımını bile tanıdılar, hatta Çanakkale Savaşından dolayı İngiliz, Avustralıa, Yeni Zelanda soykırımını bile tanıdılar ya.. nasıl unuttunuz.-Hmm. O zaman söyle, kokoreç yasaklansın.-Aman efendim, onu yemeyi 2007'de bıraktılar.-İsa aşkına, ya ne bileyim? Kınayı yasaklayın, yakamasınlar.-Ooooo. Beyefendi.Onu da çoktan bıraktılar.AB Başkanı düşünüp taşınır ve-EEEE...DAĞITIN O ZAMAN AVRUPA BİRLİĞİNİ ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder