7 Mayıs 2009 Perşembe

FW: Çok Önemli Mutlaka Oku !

1. Gece rüyanızda kimi gördüğünüz beni alakadar etmiyor.



2. kime "kan" lazımsa gitsin kan bankasından alsın, yoksa yakın çevresine sorsun.



3. Felanca kişi kansermiş ( bana ne ) lan maili bütün listeme atsam sanki kendiliğinden tedavi mi olacak ?



4. yok 5 kişiye gönder, yok 10 kişiye gönder ebenin hereksi! kimseye mail atmıyorum ve Allah'da belamı versin mail atmadım diye !



5. coca cola'nın tersden yazılışı bilmem ne anlama geliyormuş. ( ulan geri zekalı ben senin adından bir milyon tane saçma kelime türetirim, bırak tersden türetmeyi sadece 2 hecenle yaparım bunu ) (not: tamam fazla abartılı ama sizinkside saçmalık)



6. küçük bir kız çocuğu kaybolmuş... ( pardon oradan polisemi benziyorum)



7. Çok tehlikeli virüs çıkmış ( ulan asıl tehlikeli virüsler sizsiniz ) Çıksın... kur antivirini bak dalgana ( hayret bişey )



8. Yaza damgasını vuracak parça ( Yaza damgasını vursunda bi zahmet benim mail kutuma dokunmasın, ulan şarkıda bir şeye benzese )



9. Doğuda topraklar satılıyormuş, uyanacakmışız ( Varsa paran git sen alda sattırma yabancılara, lafla peynir gemisi yürümez )



10. Vasiyetnameyi okuyunuz tabi Müslüman sanız ( okumadan sildim, ben şimdi hangi dinden oldum? Hıristiyan mı yoksa Yahudi mi? )



AĞABEYLERİM ABLALARIM (LEYDİS END CENTİLMENS) ARKADAŞLARIM, DOSTLARIM, KARDEŞLERİM…


BU MAİLİ OKUYUPDA BANA HALA SPAM SALLIYORSAN İÇİNDE PATLASIN !





-benimde mi ?

-evet seninde !!!!!!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder