31 Mayıs 2009 Pazar

Kızlar Bu Erkekleri Bırakın :D

Burası çok pahalı buraya oturmayalım(bırak)


Elbisenin yakası açık,kolları kısa,o sanamı baktı(aman bırak)

Bırak bu dünya meselelerini ya ,o güzel kafanı yorma böle şeylerle(hemen bırak)

Çok iyi kazanıyorum,şu marka arabam var(koşarak uzaklaş)


Hiç çekinmeden küfürlümü konuşuyo(bırak hatta,telini değiştir)


Annem ne derse o olur(arkana bile bakma)


Kadının karnından sıpayı,sırtından sopayı eksik etmiceksin(kafa at ve kaç)

Hmm bu arkadaşın kim baya güzelmiş(nee bırak tabii)


Yakışıklıyım napiim kızlar bana dayanamıyo(Bırak,bırakmakla kalma tokat at)


Ev işlerine yardım etmekmi ben biramı içer ,maçımı izlerim hiç işim olmaz(lama gibi tükür ve kaç)


Siz arayınca telefonu meşgule alıyor,arkadaşınız aradığında açıyor ve yüksek volümlü müzik geliyorsa ve görüştüğünüzde iş toplantısıydaydım diyorsa(Hiç konuşma ,hayatta başarılar de bırak)

Siz kadınlar şu duygusal filmlerden ne anlıyorsunuz(Bi tekme at uzaya uçsun)


Doğumgünü,sevgililer günü,evlilik yıldönümüde neymiş ya( Sen dövenmiyorsan ,adam tut dövdür)


Bana sormadan biyere gitme,benim izin vermediğim kişilerle görüşme( şampuanına şaçkıran sıvı ekle)


Yeni tanıştığınızda hayatım,canım diyorsa(tuvalete gidiyorum de hemen kaç)

Sadece kasları geliştrip ,kafayı boş bırakmışsa( onu dambıllarıyla baş başa bıra

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder