27 Mayıs 2009 Çarşamba

Yilin En Gicik Hazir Cevaplari :)..Bence süperrrr!!!

-- Mansiyon

Hava Yollarinda yemek servisi zamani. Hostes en öndeki adama kibarca gülümseyerek sordu:
- Yemek ister misiniz efendim?
Kendini lokantada zanneden yolcu servis masasina bakti:
- Seçeneklerim neler?
Hostes yine kibarca gülümseyerek seçenekleri sundu:
- Evet veya hayir.

***
3 üncü

Bir alisveris merkezindeyiz. Yasli bir hanim tavuk reyonunda bir türlü istedigi kadar büyük bir tavuk bulamayinca, onu izleyen reyon görevlisine söylendi:
- Bu tavuklarin daha büyük olmalari mümkün degil mi?
Görevli tonton teyzeye takilmadan edemedi:
- Mümkün degil teyze, onlar ölü.

***

2 nci

Kamyon sürücüsü 'dikkat, alçak köprü' ikaz levhasini fark ettiginde is isten çoktan geçmisti. Olanca hiziyla üst köprüye bindirdi ve orada sikisti kaldi. Arkasinda kilometrelerce araç kuyrugu olustuktan sonra trafik/kurtarma ekibi nihayet geldi. Kurtarici isine baslarken polis de gözleri sikismis kamyonda, sürücüye yaklasarak söze girmis olmak için sordu:
- Köprüye sikistiniz, he?
Sürücü cani burnunda homurdandi:
- Yo, köprü tasiyordum, mazotum bitti.

***

1 inci

Trafik kurali ihlali yapan kimsenin çikmadigi uzun bir nöbetin sonunda polis nihayet asiri hiz yapan bir araci durdurdu. Sürücü cami açti. Ruhsat ve ehliyetini uzatti. Polis ceza makbuzunu cebinden çikarirken keyifle gülümsedi.
- Sizi bütün gün bekledim.
Sürücü nasil olsa cezami öyle ya da böyle çekecegim rahatligiyla, iç çekerek cevap verdi.
- Anliyorum memur bey. Elimden geldigi kadar hizli gelmeye çalistim ben de.
Polis, dakikalar süren gülmesi kesilmeyince adama eliyle git, git isareti yapti ve adam cezadan kurtuldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder